Schadegeval? Ontdek hoe je dat makkelijk meldt in de KBC-app

Ben je het slachtoffer geworden van een auto-ongeval, heb je last van stormschade of werd je getroffen door waterschade? Bij Van Hooff Verzekeringen & Protect Management staan we klaar om je te helpen. Je kan je schadeaangifte makkelijk indienen via de KBC-app. Claims manager Antoni De Ridder legt je in onderstaande video graag uit hoe het werkt. 

Van Hooff Verzekeringen is meer dan ooit dichtbij

Heb je een specifieke vorm van schade opgelopen en weet je niet goed wat je nu in de app moet doorgeven? Dan kan je op de website van KBC voor elk schadegeval een aparte explainer video bekijken. We lijsten het graag even voor je op:

  • Stormschade aangeven? Dan bekijk je best even dit stappenplan.
  • Heb je te maken met waterschade? Dan kan je altijd hier terecht. 
  • Heb je een omniumverzekering en liep je schade op aan je wagen? Ontdek dan hier hoe je een aangifte moet indienen.
  • Is er schade aan je wagen na een aanrijding met een andere wagen? Dan vind je hier alle info.

Lukt het helemaal niet met de app? Dan ben je natuurlijk altijd welkom bij ons op kantoor. We loodsen je graag telefonisch door het stappenplan of ontvangen je op kantoor om de aangifte samen in te dienen met een heerlijke kop koffie erbij. Maak alvast een afspraak op ons kantoor in Wijnegem, Oelegem, Zandhoven of Lier via onderstaande link.

Like this article?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Copyright © Van Hooff 2021. All rights reserved.

KBO 0831836069 – Rekeningnummer bij KBC BE56 7331 2706 6188 verbonden agent, FSMA nr. 108093A van KBC Verzekeringen NV,
Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België, BTW 0403 552 563
RPR Leuven, IBAN BE43 7300 0420 0601 Een onderneming van KBC-groep