Klachten?

Je tussenpersoon Verzekeringskantoor Van Hooff is het eerste aanspreekpunt voor je klachten. Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terechtkunt of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kun je terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as. Of surf naar www.ombudsman.as. Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

De Van Hooff - Verzekeringen familie groeit

Recent gingen we een samenwerking aan met Verzekeringen Henderickx & Co° uit Lier en Verzekeringskantoor Herman Nauwelaers uit Broechem. Twee kantoren met gelijkaardig DNA en dezelfde warme aanpak. Met deze samenwerking willen we je in de toekomst nog beter ondersteunen.

Zit je met vragen over deze samenwerking? Dan kan je nog steeds terecht bij je vertrouwde contactpersoon.