Stormwind die een stuk dak wegblaast, een vervelende lekkage of misschien wel een voorganger aangetikt met je wagen aan het licht door de gure weersomstandigheden? Nee, fijn is het niet, maar bij Van Hooff Verzekeringen maken we het je alvast eenvoudig om je schadegeval razendsnel aan te geven.
De vervelende papierwinkel behoort tot het verleden, vandaag de dag geef je een schadegeval aan via KBC Mobile. Snel, makkelijk en waar je ook bent. Zo kun je nadat je van de eerste emoties bekomen bent en/of de schade hebt opgemeten, meteen een aangifte doen.
Hoe pak je het aangeven van een schadegeval aan via KBC Mobile?
Beschik je over de KBC Mobile app, dan is het aangeven van een schadegeval, een fluitje van een cent. Er zijn 3 mogelijke manieren:
- Open de app, klik op het Kate-icoon rechtsboven en geef aan dat je een schadegeval wil aangeven.
- Tik op het menu ‘Mijn KBC’, selecteer je type verzekering en geef je schade aan.
- Ga naar ‘Mijn KBC’, tik op ‘Alle contacten’ en vervolgens ‘Schade of hospitalisatie aangeven of je dossier opvolgen’ en klaar.
Weet dat je ook via KBC Touch een aangifte kunt doen en dit voor zowel Wonen, Gezin, Voertuig als Onderneming. Selecteer de gepaste verzekering en geef de geleden schade in.
Loop je toch in één van beide applicaties vast, dan kun je steeds bij ons terecht. We gidsen je graag door de app en geven bijkomende uitleg.
Uiteraard kun je ook nog steeds op onze kantoren in Oelegem, Lier, Wijnegem of Zandhoven terecht of ons telefonisch contacteren. Wij starten graag het schadedossier voor je op, staan je met raad en daad bij, bij het doorlopen van de verschillende stappen en volgen jouw dossier tot in de puntjes op. Spring gerust binnen, de koffie staat alvast klaar.