Als agent van de bank en verzekeraar met het blauwe logo werken we samen met Kate voor een digital and safety first dienstverlening. Benieuwd wat je van Kate kan leren? Van Hooff vat het voor jou samen.
Wie is Kate van KBC?
De persoonlijke digitale assistent van KBC maakt sinds november 2020 deel uit van ons digitale bank- en verzekeringsleven. Kate is
- 100% digitaal: sinds november 2020 leert Kate – geheel volgens de (privacy)regels – constant bij dankzij artificiële intelligentie.
- Proactief: naast het bezorgen van je verzekeringsbewijs of helpen bij een schade-aangifte, stelt Kate ook proactief voor hoe je kan besparen op vb. je energiefactuur.
- Wist je dat… je bij een eerste gebruik van Kate kan kiezen voor de optie ‘advanced Kate? Daarmee krijg je toegang tot die proactieve oplossingen op maat die geld en tijd kunnen besparen.
- De brug tussen menselijke en digitale service. Daarbij schat Kate in of ze jou zelf kan helpen, of een collega op kantoor moet doorverbinden.
Is Kate nieuw voor jou? Kom langs, we helpen je graag op weg. We leggen je ook meteen uit met welke eigenschappen van Kate je je verzekeringen kan beheren.
Jouw gebruiksgemak staat voorop
Kate is een onderdeel van KBC Mobile, een app die door onafhankelijke onderzoeksbureau Sia Partners is uitgeroepen tot de beste banking app ter wereld. Daarvoor vergeleek het bureau 135 banken uit 17 landen wereldwijd.
Een mooie bekroning voor het pad van innovatie dat KBC sinds 2011 is ingeslagen en meteen een bewijs dat je met KBC Mobile veilig, makkelijk en voortaan van overal aan je geldzaken en verzekeringen kan.
Kate van KBC bij Van Hooff
Uiteraard is Kate bij ons geen onbekende. We leggen je graag uit hoe je Kate activeert, wat je voordelen zijn en hoe je de app zo optimaal kan inzetten tijdens je dagelijks leven. KBC Mobile is de perfecte aanvulling op een persoonlijke en menselijke service – samen zetten we de stap naar de toekomst #fygital